Kosong



Moose? Dzahir? mana satu diri aku yang sebenar.. kenapa aku sering rasa keseorangan walaupun sering dibaluti kasih sayang semua orang. kini aku rasa kosong, aku seperti seorang yang tiada hala tuju, semangat yang aku bina hilang di bawa angin bersama hembusnya nafas ini. sokongan? cinta? sayang dan kasih kini diam tanpa bersuara. tiada lagi berdetarnya hati ingin bersuara untuk menyempurnakan senyuman yang paling di inginkan. lagu " biar " yang dinyanyikan oleh Faizal Tahir sangat mendayu dan bermaksud. kenapa hati aku selalu rasa sangat sayu dan sedih bila mendengar. tolonglah biarkan aku merasa cinta itu walau sedikit. tolong lah biar cinta itu aku pegang sampai bila-bila supaya dapat mencipta kenangan yang paling indah. aku walaupun bukan seorang lelaki yang baik untuk seorang perempuan, tetapi berilah aku peluang untuk menjadi lelaki yang baik supaya dapat membahagiakan seorang perempuan.

Maafkan jika ini luahan yang korang sendiri tidak faham isinya. ini luahan hati seorang lelaki yang terlalu inginkan kesedihannya dibawa oleh sebuah penceritaan hati ke hati. tiada air mata yang turun setenang sungai mengalir hingga ke hujung supaya tiada lagi kesedihan ditanam.