sweet girl are difficult to find.




Seorang gadis yang bernama Nurfarahin atau lebih dikenali sebagai Fara Comel. Comel ke? hehe mestilah comel :P . Gadis yang kecil molek tetapi memiliki cinta yang sebegitu besar pada insan yang bernama Dzahir Iqram a.k.a Moose Gemok iaitu sang penulis cerita ini. " Fara " nama yang sangat simple tapi memberi makna dalam hidupku. Seorang perempuan yang menyimpan perasaannya begitu lama dari pertama kali aku cipta blog ini
lagi, kalau tak salah aku 2 tahun yang lepas. Dari rupanya kita boleh sedar yang dia seorang yang sangat sangat manja dan ye dia juga terlalu menyukai senyumanku dalam diam yang sebenarnya tiada nilai di mata wanita lain tetapi begitu bernilai dimatannya. Beza cintanya dari perempuan lain begitu banyak, contohnya sentiasa jujur denganku, ikhlas, setia dan sabar denganku. Dah macam supergirl dah. ya memang betul dialah supergirl yang berjaya menyelamatkan hati aku dari kegelapan. dari gambar di atas ini umpama dia cuba terbang mencari sang putera dan ingin membawanya bersama terbang ke awan yang putih lagi cantik di dalam bumi ini.

 hurm sejujurnya cinta saya pada awak tak sebesar cinta awak pada saya. Ye saya kalah dengan awak sayang, awak seorang yang sangat penyabar melayan saya , kerenah saya , ego saya . saya terlalu pentingkan diri sampai awak yang terseksa. kadang2 saya selalu fikir saya tak layak untuk awak tetapi saya tak sanggup lepaskan awak. kerana kesemua kesalahan saya hadir kerana saya terlalu sayangkan awak sampai saya lupa untuk jaga hati awak. mungkin saya dah terlalu meletak janji dengan kata2 saya untuk tidak lagi menitiskan air mata awak tetapi sangat mengambil masa yang sangat lama. Saya betul2 mintak maaf. Tetapi awak percayalah yang saya benar2 mencintai awak dari hati saya ini. Terima kasih sayang , terima kasih untuk segala-galanya. In you i found the love of my life and my closes trues friend. I lead the way because i know you always have my back. Forever is a long time, but i wouldn't mind spending by your side. I may not get to hold you in my arms all through the night, but deep in my heart i truly know you're the one that i love, and i can't never let you go.

this is my new story, not awesome and not to sweet but it's okay because this is my simple love story. Maybe every love story is beautiful, but ours is my favorite.