woot woot :3 happy birthday to me. haha. 22 oct laa. thanks kepada sesiapa yang wish. sekarang dah cukup 17 tahun kan kan? masa inilah aku akan bagi tahu nama sebenar aku kepada sesiapa yang tidak tahu lagi. k sebelum tu. nama * Moose * ni muncul dari mamat atas ni haaa. dah 3 tahun aku guna nama Moose ni. sebabnya aku minat giler dengan dance Mamat atas ni. yang bernama Adam Sevani A.K.A * Moose * mesti terkejot kan kan? haa jangan buat muka terkejot. buruk :P haha. APA? TAK KENAL? Mamat atas ni lah pelakon cerita Step Up 2, Step Up 3D and yang tergempak sekali Step Up Revolution. tengok dah kan? best kan kan? aku memang minat giler dance dia. I just want to be a cool dance like him. yeahh. hihi. k sekarang nama sebenar pulak. uhuk uhuk. test suara. haha. nama saya. Muh, Muh, Muh, Muhamad Dzahir Iqram B. tutttt. haaa. leganya dah jujur nama dengan korang. hahaha. Dah jangan kata saya kuat berahsia lagi :'(. okay? Love you guys very much. muah muah muahh. hahahah gediknya aku ni.. hope korang tak boring melawat blogg saya. doakan saya untuk SPM, okay!!!!