uhuk uhuk, banyak sangat habuk dekat blog ni. ops sebelum terlupa. Assalamualaikum pembaca semua, sihat tak? macam mana Raya? mesti seronok kan kan? yang tak seronoknya crew-crew 95's yang tengah belajar bersungguh-sungguh untuk SPM termasuk saya. hehe. ehh siapa saya? saya Moose Gemok. Amboi dah lupa kee? takpe takpe. memang lama saya mendiam kan diri. kerana kekosongan idea untuk update. ehh sebelum terlupa. saya ada Twitter dah sekarang. baru buat, dalam sebulan dah pakai. alhamdulillah kawan kawan yang tolong ajarkan guna. Nak follow? @MooseGemok. tapi saya tahu awak-awak semua belum tentu follow kan? ehh nanti saya update lagi k. rindu dekat pembaca setia saya yang dulu. yang naik kan nama Blog saya. tapi sekarang? dah takda dah. so sad :( apa-apa pun Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin untuk semua warga Facebook,Twitter dan Blogger <3