assalamualaikum, kene mula kan dengan salam betul tak. kalau tak adik aku yang kat atas ni bising nanti, maklum lah bakal ustazah di masa akan datang. Harap2 laa. amin. doa aku sentiasa buat kau dik. ehh lupa nak kenal kan. ini adik angkat aku, satu satunya yang aku angap macam adik kandung aku sendiri. nama dia Nur fatien atiera bt rosnizam. tapi nama facebook dia Tiera Rose. mesti ada yang dah kenal kan? ramai orang kata muka dia macam fauziah gous. entah betul entah tak. hahah. dia ni sekolah agama tau.. nama sekola dia Darul Quran Wal Hadith (As sofa). sampai kadang2 aku rasa aku tak sesuai jadi abg dia. sbb dia baik sangat. tapi comel kan dia bila senyum? macam2 aku puji pasal dia. yang paling aku suka tentang dia. tak penah tingal solat kecuali ada hal2 tertentu. dia banyak nasihat aku tentang agama. sbb tu aku dah angap dia macam adik sendiri. salah sorang yang terpenting dalam hidup aku. pesanan untuk adik aku yang paling aku sayang ni, kurus lah kan badan tu sikit. pipi pun dah tembam. kuat makan betul kat sekola kan. haha. adik jangan lupa kan abang tau bila dah balik asrama nanti. jangan nakal2. dah lah manja kuat merajok pulak tu. tapi adik, kalau ada cerita sedih atau gembira. cerita je kat abg kau ni. abg sudi mendengar. maklum lah abang yang baik kan. hehe.  nanti bila raya kita jumpa tau dik. peh rindunya kat kau dik. kau jaga diri ye. harap2 semua yang kau impikan tercapai dik. jangan sedih2 pulak. sepak kau nanti tau lah. haha. Tak sabarnya tunggu duit raya dari kau. kan kau dah janji nak bagi. hahaha. jahat kan aku? abang jenis apa lah ni suka pau adik sendiri. ehh okay lah. sampai sini je cerita buat adik aku ni. nanti kalau ada lagi. akan aku sambung cerita ini. iloveyouadik sopan, sayang kau sangat adik :)