Woot woot, kali ni cerita tentang cerita yang paling aku minat dalam dunia ni. cerita yang bertajuk Kal Ho Naa Ho, cerita ni dari aku kecik sampai lah sekarang, masih lagi kekal di ingatan ini. cerita ni ada romantik dia, dan sedih dia tersangat-sangat la. yang paling penting lagu tu. haha. walaupun dah berpuluh-puluh kali aku tengok mesti akan menangis jugak. sebab watak shahrukh khan dalam cerita ni. fuhh susah nak bagi tau. bila dia menangis sambil music yang fuh melayang ke udara. tipu lah siapa yang tengok cerita ni tak nanges. yang tak tu semuanya malu nak mengaku. yela jatuh maruah kan kalau orang tau. tapi bagi aku. aku lebih suka share perkara yang orang tak semua nak share sebab takot dan malu kan. apa-apa pun cerita ni memang the best. bagi aku shahrukh khan tetap pelakon number 1. korang taknak share ke cerita apa yang paling korang suka dalam dunia ni? ehh kejap. korang nak tau tau. aku teringin nak tulis sebuah novel tentang cinta yang boleh buat orang nanges kerana membacanya. tapi agak2 dapat ke? sebab aku bercinta pun tak reti. pujuk perempuan? lagi lah beribu kali kaku. haha. jujurnya aku ni. pape pun selamat malam. daaa