hey pembaca setia.
kali ni cerita tentang mummy aku yang comel ini pulak. asik cerita kisah cinta aku je kan. mesti korang dah bosan. baik aku cerita pasal mummy aku ni. boleh kan? harap tak bosan kan korang lah. Nama mummy aku ni Nurzami bt haji abdul aziz tapi orang pangil mimi je. konon comel. hahah. tarikh lahir nya 1.7.1970. tapi yang peliknya ramai orang kata ni kakak aku sebab nampak muda. betul ke? boleh terima lah. mummy aku ni orang yang banyak cakap. kalau sekali bukak mulut tak berhenti dah. haha. pasal tu dia ramai kawan. hot lah kata kan. eceh kalah aku ni. dia kerja sebagai setiausaha. gaji dia? dah 17 tahun aku hidup tapi tak tahu gaji mummy aku yang sorang ni. dia suka sangat berahsia dengan aku. tapi aku kesian kan dia sebab kerja tak henti2. memang lah aku bukan anak yang baik. tapi aku cuba nak jadi yang terbaik. tapi pelan2 lah abang berubah tau mummy. abang mintak maaf sangat2 selama abang hidup ni banyak menyusah kan mummy. nanti abang ada duit abang belanja mummy pizza tau :P hihi. lagu dalam blog ni pun lagu kesukaan mummy aku. mesti korang pun pernah dengar kan? ehh jangan ganggu mummy aku ye. dia segalanya buat aku. iloveyoumummy tembam <3

ingat tau. walaupun kita banyak dosa. kalau kita mintak ampun dan maaf. mesti dosa kita kurang. bukan semua manusia sempurna. ada yang baik dan jahat. yang jahat tu boleh jadi baik kalau hati dia nak berubah right? jadi yang penting jangan derhaka okay rakan-rakan